Tjoflöjt!(haha?)

Sitter på bussen. Min första gång på Bus4You och jag säger såhär: Once you go B4Y you never go back(to Swebus). Dock har jag inte fattat hur man fäller sätet bakåt så att fotstödet kommer upp, men jag ska inte ligga ner ändå för ska plugga:)

C körde mig till Jönköping så jag kunde ta bussen därifrån istället för att åka från Vrigstad och byta i Jönnet, snällt:)
Fattar inte hur jag ska lyckas på tentan imorgon, känns lite hopplöst just nu men man får hoppas på det bästa! Om 3 dagar åker jag på semester så inget kan dra ner mig nu:)

Back to business!

puss


Kommentarer
Postat av: ida

ja men ni hängde ju på fel ställe! ;) karlssons skulle de vart jöö!!



hade du de bra hemma? hur går det med magen??

2011-03-22 @ 17:21:11
URL: http://stjarnoga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0