24/5

Man kan säga som så, att jag känner att jag boxades igår. Armarna och ryggen och lite lår på det. Dock är det itne oöverkomligt, utan sån där härligt träningsvärk! Måste gå på samma pass nästa vecka!

Föreläsningen idag gick lugnt till och sen 3 timmar TIC-möte på det. Insparksschemat börjar ta form och det känns väldigt bra än så länge! Det har dessutom kommit upp en till liten basilikaplanta sen igår, så stolt över mina gröna små växter. Tror jag ska ta och så en citronkärna i en kruka också. Citronträd är ju så fina! Får hoppas att min "jag-dödar-allt-jag-försöker-odla" period i livet är över:P

Ledig imorgon som ska spenderas med städning, diskning och plugga. Möjligtvis en lite tripp in till stan för att agera moraliskt stöd när Puck ska ge blod för första gången:)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0