Absolut Torr

Jag är med i något som heter Buzzador, och fick för ett tag sen vara med i en kampanj för Absolut Torr. Fick hela 6 stycken att ge bort till nära och kära. Vet att jag testade det för längesen en gång men efter första gången la jag ner det för det sved som satan när jag hade tagit på det. Tror inte jag kan ha läst så mycket i bruksanvisningen för nu när jag gjorde som det stod att man skulle göra(typ att man ska vara helt torr och inte ha rakat sig under armarna på ett dygn) så kände jag ingenting. Blev lite förvånad över hur bra det funkar. Svettas inte ett gram under armarna nu, brukar itne svettas så kopiöst annars heller men det kändes bra att veta att jag inte skulle svettas så mycket nu de första dagarna på Liseberg:P

Iaf så har det gått en vecka sen jag tog på det sist så ikväll är det dags igen, bara så att alla vet det och kan skriva upp det i sina kalendrar...

puss


Kommentarer
Postat av: Erica

JAG har skrivit upp det! Och blivit påmind om att absolut torr är faktiskt jäkligt bra:) Har inte använt det på år men ska bannemig styka på litta ikväll:)

2011-06-01 @ 18:43:50
URL: http://jarlette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0