Bad, bad throat!

Jag har ont i halsen. Kände det redan innan passet igår men ytterst lite och det var borta efteråt men i morse kännsde den som 7 svåra år. Har druckit massa citron, hade i massa vitlök i maten, har druckit honungsvatten, kan jang och så lite aloe vera på det! 
Till sist tog jag mig en Jäger-shot. Alkohol är ju bakteriedödande fick man lära sig i skolan. Vi dödade tex var sin mask på biologin genom att stoppa ner dom i läkarsprit. De ryckte och krullade ihop sig och sen fick vi dissekera dom. Mysigt värre.

Nu ska jag iaf gå och sova och ignorera att jag är varm, kan vara feber men tänker inte ta tempen:P Kan också vara att det är sjukt varmt här inne. Troligtvis så är det värmen. Jag kommer kokas levande här i sommar....

Imorgon är det föreläsning som jag kan hoppa över om jag inte är på topp och sen bär det av till Jönnet, där jag med yttersta ansträngning kommer ignorera min förkylning. Jag har waaaay to much på mitt schema:

- träffa Stina som ÄNTLIGEN är i Sverige igen, som jag längtat!
- Fira mormor som fyller 75
- Fira syster Tuva som fyller 10
- fira mamma som fyllde ojämt 53 förra veckan
- Gå på obligatoriskt eurovisionparty hos John och Oscar
- Kolla på systeryster när hon och hennes kör ska sjunga med Molly Sandén.
- Byta till sommardäck på bilen
- Nämnde jag Stina?! Jag ska klappa på henne tills hon tröttnar:P
- ska även försöka få en tid hos tandläkaren. Vill inte gå i götet men jönnet har aldrig tid för mig när jag är hemma!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0