Baka baka liten...bröd

Ingen kaka här inte!

Jag håller på och bakar skållat bröd. Är pissigt hungrig men vägrar äta frukost innan det är klart! Nu står det iaf på jäsning så inom en timma ska jag väll förhoppningsvis kunna äta.

Igår var vi först hemma hos Linda, alltså 50 meter bort. Det var utöver jag och Linda: Ina, Elin, Lisa och Sofia. Mkt trevligt! Sen gick vi vidare till Park Lane. Jag har aldrig varit där innan och har hört att det är lite halvt maffialiknande med vapen och grejer men jag märkte ingenting:p haha!

Sjukt drag på dansgolvet och en riktigt bra DJ! Kände mig stundvis som 18 igen och minnena tog mig tillbaka till Centrum(uteställe i Jönköping där alla småungar hänger), då jag gick all in! Haha!

Mår prima idag då alkoholintaget igår var rätt begränsat faktiskt. Nu tänkte jag räkna lite ekonomi och sen runt 3-4 ska jag, Lisa och Ylva åka till Styrsö för vårkonsert. kommer bli awsome, älskar skärgården!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0