Bruuunsås

Träffade gruppen i skolan kl 10 och sen hade vi projektredovisning mellan 13-18! Kul tider! Nu är iaf personalekonomin nästan över, bara en fråga på företagsekonomitentan om en månad kvar!

Idag har jag lagat köttfärslimpa med soltorkade tomater, morötter och fetaost i, och till det klyftpotatis och brunsås. Har aldrig gjort brunsås innan, men det var ju inte så svårt. Dock har jag lite problem med namnet, tror att det kan vara därför jag aldrig gjort det innan, hur kul låter det med brun sås?!

Jag har redan tagit helg, och I love it! På fredag hoppas jag på grillning och vindrickande och så ska jag träffa Helena i helgen också, och så lisa också, och så ska jag på vårkonsert på en skärgårdsö där Johanna ska sjunga. Tänk att jag har så underbara vänner:)

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

HAHA jag ska akta mig den 14 med andra ord ;) om det är fint väder kanske vi ska ta oss ett glas vin på min ballefjong innan vi kilar rakt över torget?! ;)



skönt att redovisning o allt är klart, långhelger tackar man ju aldrig nej till :)

2011-05-05 @ 21:55:51
URL: http://stjarnoga.wordpress.com
Postat av: ida

haha, jag ska akta mig den 14e då ;) om vädret är vackert kan vi ju kanske ta ett glas vin på min ballefjong innan vi går rakt över torget?!?! :)



skönt att din redovisning är finito, man tackar aldrig nej till en långhelg :)

2011-05-05 @ 22:08:47
URL: http://stjarnoga.wordpress.com
Postat av: ida

haha förutom att du skulle mörda mig och stjäla min identitet sååå näää ;)



ÅH kul din lilla lyllos!! får du alltid gratis? har liseberg öppnat för året nu??

2011-05-05 @ 22:44:03
URL: http://stjarnoga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0