Check-in

Jag har återigen skaffat internet till lilla mobben och försöker lära mig att checka in. Eftersom jag inte har varit nånstans sen dess så vet jag inte om jag kan:P

Håller på och filar på vår redovisning och att kritiskt gransa en annan grupps arbete. Hur kul är det att stå där och säga alla fel dom har gjort? tror jag lämnar det arbetet till resten av gruppen och själv fokuserar på allt bra dom gjort:D

I eftermiddag ska jag ta TAXen till Ica och storhandla. Har inte gjort det sen bilen gick sönder! Om nån som läser bloggen förstår sig på bilar så har jag en baklucka som har gått i baklås och som tacksamt tar emot hjäpl att bli frisk igen:P

Dags för lunch, shit vilket bra humör jag är på idag. Igår kände jag mig riktigt bitter och irriterad på allt och alla(utan lisa då som fick upp mitt humör igen).

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0