Det blir bara bättre!

Dagen som redan var bra utan någon egentlig anledning är en hel massa bättre nu! Har börjat kolla på biljetter till thailand och försöker pussla så att jag är där när alla andra är där. Med alla andra menar jag inte alla andra svenska turister utan mamma, syster, moster, ingift morbror, kusin, kusins sambo och sambons familj. Det är som sagt ett pussel eftersom jag måste vara där ett visst datum för att moster och morbror ska ha födelsedagsfest och kusinen och mamman är där olika perioder som dock överlappar och jag vill överlappa allt:P

Sen blev det ännu bättre då jag får ett kort och koncist sms av emma: "Heeej sötnöt! Jag ska ta mitt pick o pack o flytta till gbg!!! Wiihooooo!"

Jag blev så glad att jag var tvungen och fråga om det var på riktigt:P Vi har inte träffats så mkt det senaste, pga tidsbrist och lathet tror jag. Halmstad är ändå inte så långt bort! Men åhh, vad helt underbart! Känns som många jag gillar mest en efter en flyttar hit!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0