*DREGGEL*

Tittade runt lite på fejjan och hamnade på en killes profil, då vi har två gemensamma vänner. Och seriöst. Fy fan vad snygg han är!!! Nästan, men bara nästan att han är så snygg att det blir löjligt! Skulle helt klart bli jag-kan-inte-prata-för-du-är-så-snygg-och-allt-jag-säger-stammas-ut-och-hela-ansiktet-blir-knallrött-varning på mig om jag nån gång skulle ha glädjen att träffa honom:P

Har räknat lite ekonomi, och jag är helt okej på att räkna men fick knappt ett rätt på en skrivffråga som inte had nån räkning i sig så nu vet jag vad jag måste fokusera på iaf.

haha, hittade lite bilder från helgen som jag glömt bort.

Jag och Stina<3


hmm..:P

Haha, underbara bilder från omröstningen i eurovision.

haha, kalles uppspärrade ögon och både Ian och Ida har förfärade händer framför munnen!


Ida! gillar att du kollar rätt in i kameran mitt i allt spännande!


Snyggoscar är glad ändå!


Ida, kl 2 över 12

Nu ska jag hoppa in i duschen och piffa till mig lite inför min teoretiska utbildning. Hur tråkigt låter inte "teoretisk utbildning"? Låter som prov och svåra frågor:P

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

TACK gulliga du! <3 det som spökar mest är nog mamma&pappas flytt, det gör så in i helvetes ont. gillar inte ens att vara där längre, blir bara ledsen och vill gråta typ. och så kan man inte göra det för då tycker pappa jag är fjantig typ .. =/ sen har jag tagit på mig alldeles för mkt ansvar i pedsex, är i princip ordförande fram till sommarlovet utan att jag vill det, men men.. what to do..?!



vilka ROlIGA bilder från helgen. gilla att jag lyckas kolla rakt in i kameran mitt i dramatiken, whyyy lixom?! ;b

2011-05-18 @ 16:13:42
URL: http://stjarnoga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0