Första dagen på nya jobbet

Första dagen gick kanon.

Dagens läskigaste: Att gå i världens smalaste trappa upp för hela Balderbacken! Shit vad det sög i låren efter halva vägen, och hej vad det inte alls var lika kul att gå ner igen:P Jag som inte är höjdrädd fick nästan känna på hur de stackarna har det:)


På toppen av backen! Sjukt högt, fin utsikt och jag vet inte hur många gånger jag hann tänka "om jag trillar nu så finns det inget som stoppar mig från att studsa och störta rätt ner heeeeeela vägen!

Dagens roligaste: Att jobba på Balder när man väl fått kläm på de olika positionerna!

Dagens bekantskap: Har träffat massa härliga människor idag som jag ska ha äran att jobba med hela sommaren!

Dagens tråkigaste: Att jag imorgon ska bli "förhörd" på alla rutiner och säkerhetsregler för att se om jag lärt mig allt jag behöver. Hinner itne plugga på det, för måste plugga min ekonomi!

Sen på söndag ska jag "köra upp" då någon alltså ska testa allt ovan, fast "på riktigt"!

Nu ska jag sooooova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0