Gröna fingrar?

Såg i morse att min orkidée har börjat blomma. En blomma har slått ut helt och hållet och så finns det massa knoppar. Förstår inte hur jag har kunnat missa det:P Lite kul att jag lyckas med just en orkidée som kan vara lite filuriga att inte döda, jag som dödar allt annat. Kan nog bero på att dom gillar torka, jag glömmer ju alltid vattna.


En suddig orkidée och lite knoppar i bakgrunden. Har som sagt lite problem med att sikta och få fokus då jag itne ser vad jag fotar:P

Idag har jag varit ute på ännnu en springtur, den var varm, och jobbig och jag gick lite ibland. Men bättre än inget. Sen var det möte på Liseberg. 2,5 timmar snack och sen var spelhuset öppet för vår avdelning och alla spel var inställda på gratis så man kunde spela så mycket man ville. Jag went bananas!! Vann lite och hade skitkul!

Väl hemma gjorde jag min första smoothie med min stavmixer som jag aldrig använder, haha. Det blev blåbär och banan! mumsssss

Nu ska jag sova!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0