Haha, hoho

I Kviberg händer det grejer nu för tiden! Idag när jag kom hem efter föreläsningen vid 11.30 så gick jag ut med min kompost och lite annan återvinning och på väg tillbaka är det en kille som går ut från mitt hus...iklädd endast en förvånansvärt kort morgonrock och hela famnen full med kartong. Till på köpet så fladdrade den oroväckande mycket men inget som inte skulle synas syntes som tur var!Jag hade stora problem med att hålla mig för slratt tills jag hade gått förbi honom och jag tror inte han undgick att se ett leeende växa på mina läppar och sedan hur jag kastar mig in genom dörren för att brista ut i gapskratt.

Anyway, jag har varit ute på en kortispromme med Johanna och sen en sväng med bilen till ica. Nu är jag äten och nervös. Har hela veckan haft en förskjuten uppfattning om vad det är för dag och jag var helt säker på att det var onsdag idag och att mitt första pass på liseberg var i övermorgon. Men nu visar det ju sig att det är torsdag idag och att det är imrogn jag ska jobba. Oh my! Men det går nog bra?!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0