koffein

Har precis hällt i mig två koppar kaffe. Hur smart är det när klockan är över 10? Har aldrig kännt av att inte kunna sova pga koffein men vet inte om jag druckit kaffe så väldigt sent heller?!

Har iaf lite skolgrejer kvar att göra så det kanske är bra iaf:)

Jag har hunnit med en trip till ica maxi i partille med åsa och nu är kul, frys och köksbänkar fulla med mat så det går ingen nöd på mig. Förutom då att det kostade över 600 spänn så jag kan itne köpa nått på 6 dagar då jag har räknat ut att jag har en budget på 100kr/dag:P Har dock kommit på att jag får skatteåterbäringen snart så hoppas jag klarar mig!

Har btw köpt nya aktier idag, men satte limit på köpet så nu får vi se om det går igenom eller inte. Det blev Sandvik och SCA. Ett tips från superinsatta aktieexperten Maria(höhö?!)


Jag hängde mig själv i håret som en påminnelse att jag måste klippa mig. Men med min ovan nämnda budget så vet jag inte hur det ska gå:P

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0