Mitt nya liv

Jag har kommit igång riktigt bra med träningen nu. Ser inte jättemycket skillnad på kroppen förutom magen, men vet att det inte kommer bli så mkt skillnad. Var ju rätt tränad innan förra sommaren och skillnaden blir inte att jag blir smalare, utan bara lite tightare och mycket starkare och mår jäkligt mkt bättre.

Kl 19 är det iaf dags för ett stationspass med Linda. Hoppade över sista timman i skolan och åkte hem och åt lunch i lugn och ro och sen har jag legat ute i solen till 17 ungefär. Lagom varmt och lite blåst, perfa!

Nu tar jag tag i disken och sen ska jag fixa en smoothie innan träningen. Ikväll blir det några bitar godis, det är jag värd!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0