nattuggla

Idag har jag pratat med min älskling Stina i telefon. Vilket kanske itne låter så märkvärdigt men har inte hört hennes röst sen hon åkte på sin himmleska resa i oktober(eller september?). Åh! Blev så glad över att verkligen få bekräftat att hon är hemma igen. Höll på att klämma fram några glädjetårar på spårvagnen:P


Jag och lisa gav oss ut på 8 kilometraren. Det blev en rask promenad blandat med en hel del löpning och jag avlsutade snyggt med en superspurt:)

Somnade i sängen och fick gå upp för att tvätta bort smink och borsta täderna och ska nu gå och sussa igen. Imorgon ska jag sova utan att ställa någon klocka. Kan inte komma ihåg när jag gjorde det senast!!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0