O.C.

Jag kollade på ett gammalt avsnitt av O.C. igår. Shit vad besatt jag var av det när det gick:) Det var iaf avsnittet efter marissa dör och de spelar Running up that hill som måste blivit mer känd när de var med i reklamen till Grey´s. Så nu går den låten på repeat här hos mig igen. Så bra, lite halvmelankolisk känsla.
Hmm, nu kom jag på att det var en till låt i O.C. som jag spelade väldigt mycket ett tag. Den när Marissa knarkar ner sig i Mexico. Måste genast söka reda på den för kan itne komma på vilken det var. (vet bara att jag grät som en dåre när det avsnittet visades, haha!)

Idag blir det lite fest, och just nu funderar jag på att baka bröd. Sen ska jag ta mitt ass till Friskis för ett pass av något slag.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0