Överraskningsparty!

I onsdags kom ju min superfina kusin Lotta hem efter nästan ett halvår i Nya Zeeland. Som jag velat ringa, squeeza, pusssa och krama och aldrig släppa. men det gick inte då det var planerat för överraskningsgalej för henne igår. Jag kände inte en kotte bland de som skulle komma men vad gör det?! Alltid trevlig med nya bekantskaper! Så kl 22 skulle vi vara på plats på Svea. Totten hade blivit lurad av sina syskon att dom skulle på bio och middag och istället kom en av hennes vänner med bilen och frågade helt casual om hon ville "hoppa in och åka på en sväng" och så hade de middag för henne innnan de tog med henne ut till Svea där vi var ett helt gäng som väntade.

Hon kommer in och ser genast en kille som sitter vid bordet och springer fram och kramar och hinner krama runt hela bordet innan hon ser mig:P Jag "tårar upp"(ett uttryck som är så mycket bättre på engelska!) och det gör Lotta med tillsammans med ett "VAD GÖR DUUUUU HÄR?!" Lite långsam hjärnaktivitet där i några sekunder innan hon fattar att vi vetat att hon skulle komma:P

Jag tog tyvärr inga bilder då det känns mer än lite olustigt att fota ett stort gäng man inte känner, haha! Åkte hem när en del skulle fortsätta ut och känner mig jäkligt nöjd med det idag måste jag säga.

Försökte få till en bild i min sprillans bena men av någon anledning ser jag rädd ut på alla bilderna?!

Detta var enda undantaget:p

Ikväll blir det Maggio på Liseberg!

PUSS


Kommentarer
Postat av: ida

EXAKT så säger min pappa med. dom fattar nog inte riktigt hur konstigt det är för oss, vårt barndomshem ju. och helt plötsligt ska någon annan bo där, usch. jag o mamma hade ett meltdown i fredags och stortjöt båda två, haha. så duuumt beslut av dom o flytta in till stan tycker jag!



joo de finns de ju, men johanna som är ordförande är i vimmerby och har börjat jobba, och elin som är vise har praktik = jag tar automatiskt på mig ansvaret för johanna ger mig all info typ. men nu är de bara en vecka sen är elin tillbaka. får belöna mig med kryssning på söndag och släppa allt. men det är så sjukt jobbigt, som att gå runt med en sten i magen hela tiden...



hur har ni haft det i helgen du o john? :)

2011-05-22 @ 19:27:49
URL: http://stjarnoga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0