Pömsig

När jag har sagt pömsig i mina dar så har jag menat att man är trött. Nästan sådär "mosigt" trött som små barn kan bli. Men har ju fått lära mig att det även betyder att man är sexuellt utmattad, så ville bara förtydliga att jag är det förstnämnda, dvs trött.

Jobbig träning och en fotled osm inte riktigt vill samarbeta. Har redan ställt in morgondagens träning då jag vill ara fit-for-right på Johns pass på fredag. Ska se om jag kan få några försäkringspengar för denna jäkla fot då jag ju faktiskt drog av ledbandet på skoltid!

Efter träningen blev det en sväng ner till åsa på bottenvåningen och så åt jag mitt efterlängtade godis. Men jag överåt inte som jag brukar göra med godis så jag är nöjd! Imorgon är jag ledig och måste komma ihåg att förtidsrösta. Nått fuffens med röstningen i min region så vi ska ha omröstning!

Gadnatt på er pömsiga människor. Haha, vilket fult ord egentligen!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0