Slappisdag

Idag har jag inte gjort ett skit förutom att plugga då förstås. Mycket är väldigt lätt men en hel del så räknar jag och tror jag vet exakt vad jag gör men efter en titt i facit så går det upp för mig att jag nog itne har en susning om vad jag sysslar med. Känns stabilt. Stabilt som fan.

Imrgon ska vi ha en snabbgenomgång på personalekonomin och sen måste jag köpa en studentpresent till tvillingknotten. En tar studenten på onsdag och en på torsdag nästa vecka. Surt att vara den som måste vänta över en vecka längre!!
Eftermiddag och kväll bjuder på jobb, får se till att hålla dom små barnen på Cykelturen vid liv, det är iaf min förhoppning! Slutar kl 22, så det är bara att åka hem och plugga lite till:)

PS. Idag har jag rastat min tomatplanta(det var en mening jag aldrig trodde att jag skulle säga/skriva!) det var ju så fint väder så tyckte att den förtjänade lite direkt solljus utan ett fönster mellan!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0