Styrsö

Har haft en rätt underbar dag. Efter mitt hembakta bröd bar det av till Styrsö. Gud vad underbart! Jag dog lite, hela tiden. Alla kobbar och vattnet och segelbåtar och sol och klippor.

Gissa var jag kommer hänga på mina lediga dagar i sommar?
Hur bra är det inte att man kan åka alla båtarna med sitt vanliga Västtrafikkort?

Vi gick runt bland alla flakmoppar och golfbilar och lyssnade på den sjukt duktiga kören.
Nu har vi ätit en räkgryta här hemma hos mig och käkat lite chips. Sånt man måste få göra på helgerna. Imorgon ska jag möta Helena för promenad i slottsskogen och sen måste det bli plugg.
Har bilder från idag som kommer upp snart:)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0