where the action is

Nu i eftermiddags när jag stog och diskade del 2 av min disk(var tvungen att dela upp det för allt fick inte plats i diskstället!) så var det något oväsen som störde min musik hela tiden. Det lät som röster och det slutade inte så ville ta reda på om det var någon granne eller om det var fel på spotify. Iaf så hittade jag orsaken utanför mitt fönster. Det har varit 4 personer utanför vårt hus hela dagen som har fixat i rabatterna och nu stod två av dessa och skrek på varandea utanför. Eller skrek och skrek. Det var en jäkligt stor yngre kille som hördes in hit, hörde tom en del av de ord han sa medan den han var arg på inte hördes in hit, men man såg på kroppsspråket att han var arg. Jag bor ändå tre våningar upp och alla mina fönster var stängde. 

Efter massa argt pekande och lite jag-slår-min-kratta-mot-din-kratta-bråk så började de bråka på riktigt med puttande och slående. Dock tog det slut snabbt när de andra två bröt upp det, men jag fick iaf min eftermiddagsunderhållning! 

Nu ska jag åka till friskis för ett skivstångspass och sen snabbt hem för jag får besök av filippa:)

PUSSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0