Minnen

Det är svårare än jag trodde att ha förlorat pappa. Inte för att jag trodde att det skulle vara lätt, men för att det är omöjligt att föreställa sig hur man känner när ens pappa dör innan det händer på riktigt. Idag har vi varit på begravningsbyrån. Inte lätt att sitta där och välja kista...

Sen åkte vi till Coop för att handla. Där går jag runt och ser ölkorv i charken och pappa gillade verkligen ölkorv vilket resulterar i att jag står och lipar inne på Coop. Undrar vad tjejen i charken tänkte.

Försöker iaf ta en dag i taget. Tror jag åker hem till Göteborg imorgon eller på onsdag så jag kan vara med på ett grupparbete som vi ska göra, annars måste jag skriva flera sidor själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0