berg- och dalbana

Idag känns livet lite lättare, iaf om man jämför med gårdagen. För igår kändes allt piss. Höll på att lipa på bussen till gymmet, under första halvan av passet och sen brast det när jag kom hem. Tur ändå att man känner sig så fresh i huvudet efter träning, är min räddare i nöden många gånger, även om det inte räckte igår.
 
Har exprimenterat lite med Dixi för att se hur jag kan få henne att vakna senare på morgonen men det spelar ingen roll ifall vi kissar och går och lägger oss senare, han ska ändå envisas med att vakna kl 06. Idag drog jag ut på tiden innan hon fick mat för att se om det hjälper:P
 
Tänkte snart hoppa i säng ifall maten inte hjälper så jag iaf får mina välbehövliga timmars sömn, och hoppas på en bra morgondag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0