Ny roomie

Med en sjuk pappa blev det två små hundar över som ingen kunde ta hand om. En har tagit över av en rävjägare så han lever nog i sin absoluta fantasivärld just nu. Den andra bor numera här hos mig, men hon snarkar så hon sover i vardagsrummet:P Efter ett helt liv i hus har hon små ovanor som jag itne tror att mina grannar uppskattar så mycket. Till exempel går hon runt och ger skall med jämna mellanrum då hon vill gå ut, ha mat eller bara för att hon är glad. Så nu försöker jag undvika en glad, hungrig och kissnödig vovve på morgon och kväll:P Går sådär.
 
En helg hos pappa och c är över. Vi var bjudna på gåsmiddag(min första gås, den var god). Annars har helgen varit bra, eller iaf så bra den kan bli med en väldigt trött och svag pappa.
 
Lunchdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0